פרסומים אחרונים

איך כיוון פרונט חוסך לכם כסף?




"פרונט" היא מילה לועזית כמובן, בעברית יש לומר "כיוון זוויות ההיגוי".
בקרב עמך ישראל נהוג להתייחס לכיוון פרונט כמו מכה משמיים, שאין בה שום טוב אלא רק רע, וזאת בעיקר בשל חוסר מודעות (טבעי) ליתרונות של כיוון פרונט והשפעתו החיובית על נסיעת הרכב ותקינותו הכללית.

אז בואו ננסה להבין במה מדובר?


בד"כ תידרשו לבצע כיוון פרונט לאחר תיקון או החלפת חלקים הקשורים במערכת ההיגוי, המתלה או הצמיגים כאשר התיקונים הנפוצים שכרוכים בכיוון פרונט לאחריהם הם: החלפה או פירוק של משולשים או זרועות הגה, החלפה או שיפוץ מסרק, החלפת קצה הגה או תפוח הגה, פירוק או החלפת משולש וכן החלפה של בלמים. נציין שרוב הרכבים בארץ זקוקים לכיוון פרונט למתלה הקדמי בלבד שכן הסרן האחורי הוא קשיח ולא ניתן לכיוון.

אם אתם פונים למכון לכיוון פרונט ואתם כרגע במוסך, אנא בקשו לבצע בדיקת חופשים למתלים ולמערכת ההיגוי (בהנחה שהמוסך שלכם איננו מעניק שירותי כיוון פרונט).

כפי שציינו בפוסטים קודמים (מוזמנים לחזור טיפה אחורה), כאשר יש שינוי בזוויות ההיגוי מתחיל תהליך של בלייה ונזק לרכב אשר כולל שחיקה של הצמיגים, נטייה של ההגה ומשיכה של הרכב לצד וכן פגיעה באחיזת הכביש וביכולת הבלימה של הרכב (לא מומלץ).

כלומר...זהו נושא בטיחותי אשר טיפול נכון ובזמן יכול לחסוך נזקים עתידיים לרכבכם, לכל רכב.
אם אתם לא בטוחים שאתם זקוקים לכיוון פרונט, בצעו את הדבר הבא:

 גשו לפנצריה ובקשו שיבדקו וימלאו לכן אוויר בכל הגלגלים הרכב לפי הצורך. האם ידעתם כי על פי חוק כל פנצ'ריה מחוייבת לבצע בדיקה ומילוי אוויר לכלי רכב ממונעים בחינם?  :)

מלאו אוויר על פי הוראות היצרן, אם הרכב עדיין סוטה לצדדים פנו מיידית למכון כיוון הפרונט הקרוב לאזור מגוריכם.

בהצלחה ואנו זמינים כרגיל לכל שאלה: 03-924-5416


כיוון פרונט פתח תקווה והמרכז מכון אפרים עמל 11 | 03-9245416 Designed by Templateism.com Copyright © 2016

כיוון פרונט פתח תקווה מוסך אפרים עמל 11 ק.אריה פתח תקוה 49513 טלפון: 03-9245416. מופעל על ידי Blogger.